[C++] Fix Exploit Char/Account

  • Autor subiect #TrC
  • Dată creare
  • Răspunsuri: Răspunsuri 0
  • Vizualizări: Vizualizări 103

#TrC

Fondator
Membru personal
11 Oct 2017
7.557
6.751
113
Monede Dragon
94
in input_login.cpp

Cauta:

void CInputLogin::CharacterSelect(LPDESC d, const char * data)

dupa:

sys_log(0, "player_select: login: %s index: %d", c_r.login, pinfo->index);


adauga


Cod:
 if(d->GetCharacter())

    {
        sys_err("There is already a character binded on this desc!");
        d->SetPhase(PHASE_CLOSE);
        return;
    }



Tot in aceeasi functie cauta:



TPlayerLoadPacket player_load_packet;



si adauga inainte de linie:


Cod:
  if (!c_r.players[pinfo->index].dwID)
    {
        sys_err("no account table");
        d->SetPhase(PHASE_CLOSE);
        return;

    }





Succes!
 
Ultima editare: