Quest Admin-Panel

  • Autor subiect AKA
  • Dată creare
  • Răspunsuri: Răspunsuri 8
  • Vizualizări: Vizualizări 2K

AKA

New member
27 Mar 2018
21
4
3
26
România
Monede Dragon
0
Salut, vreau să vă prezint un quest, pentru cei cu grad de implementor, Owneri, GA, SGA, etc. (STAFF)
Ce face acest quest?
Păi aveți câteva opțiuni în el.
-Back up server
-Activează evenimente [dacă le deții pe server]
-Schimbă ratele
-Status pentru GM
Selectați codurile de jos.





quest admin_control begin
state start begin
when letter with pc.is_gm() and pc.get_name() == "Asky" or pc.get_name() == "[NUME]" or pc.get_name() == "[NUME]" begin
send_letter("+Control www.Shade-MT2.com")
end
when button or info begin
say_title("Control Shade:")
say("Bun venit "..pc.get_name().."!")
say("")
say("Unde vrea pulica ta sa umble?")
say("")
local choice_menu = select("- ADMIN - ", "- Server Setting -","Inchide")
if choice_menu == 1 and pc.get_name() != "Asky" then
syschat("Nu aveti drepturile necesare pentru aceasta sectiune!")
return
end
if choice_menu == 1 and pc.get_name() == "Asky" or pc.get_name() == "[#Al3x]" or pc.get_name() == "[NUME]" then
say_title("Admin Setting:")
say("Yaso, fratelo!")
say("")
say("Ce modificari facem?")
say("")
local admin_setting = select("Clean & Fix - Character","Clean Logs - Server","Back Up - Server","Yaso, fratelo!")
if admin_setting == 1 then
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 1000, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 1000, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.STR, 1800, 7200)
affect.add_collect(apply.ATT_MONSTER, 5000, 7200)
affect.add_collect(apply.MAX_HP, 2000000, 7200)
affect.add_collect(apply.MAX_SP, 2000000, 7200)

affect.add_collect(apply.SKILL_DAMAGE_BONUS, 1500, 7200)
affect.add_collect(apply.NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, 1500, 7200)
affect.add_collect(apply.SKILL_DEFEND_BONUS, 1500, 7200)
affect.add_collect(apply.NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS, 1500, 7200)
end
if admin_setting == 2 then
say_title("Curata Log-uri server:")
say("")
say_reward("Doresti sa cureti log-urile din server?")
say("")
local log_clean = select("Da","Nu")
if log_clean == 2 then
return
else
os.execute("cd /usr/home/game/ && sh clear.sh")
syschat("Log-uri curatate!")
end
end
if admin_setting == 3 then
say_title("Back Up server")
say("")
say("La ce doriti sa faceti back-up?")
say("")
local backup = select("Mysql","Game + Mysql","Nimic")
if backup == 1 then
os.execute("cd /usr/home/game/ && sh backup_mysql.sh")
syschat("Backup finalizat!")
end
if backup == 2 then
os.execute("cd /usr/home/game/ && sh backup_server.sh")
syschat("Backup finalizat!")
end
end
end
if choice_menu == 2 then
say_title("Server Setting:")
say("Bun venit "..pc.get_name().."!")
say("")
local server_setting = select("Evenimente","Activeaza Ratele","Inchide")
if server_setting == 1 then
say_title("Lista cu evenimente:")
say("")
local evenimente = select("Cufar Lumina Lunii","Sherlock Holmes","Tanaka Eveniment","Eveniment PvM","System de Energie","Noaptea Terorii","Inchide")
if evenimente == 1 then
say_title("Eveniment Cufar Lumina Lunii:")
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("")
say_white("Doriti sa il porniti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 1)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost activat!")
return
end
end
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 1 then
say_green("Evenimentul este pornit!")
say("")
say_white("Doriti sa il inchideti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 0)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost inchis!")
return
end
end
end
if evenimente == 2 then
say_title("Eveniment Sherlock Holmes")
if game.get_event_flag("sherlock_holmes") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("")
say_white("Doriti sa il porniti?")
say("")
local sherlock_holmes = select("Da","Nu")
if sherlock_holmes == 1 then
game.set_event_flag("sherlock_holmes", 1)
notice_all("Evenimentul Sherlock Holmes a fost activat!")
notice_all("Jack Dovleacul va va da informatiile necesare!")
return
end
end
if game.get_event_flag("sherlock_holmes") == 1 then
say_green("Evenimentul este pornit!")
say("")
say_white("Doriti sa il inchideti?")
say("")
local sherlock_holmes = select("Da","Nu")
if sherlock_holmes == 1 then
game.set_event_flag("sherlock_holmes", 0)
notice_all("Evenimentul Sherlock Holmes a fost inchis!")
notice_all("Mult succes din nou duminica viitoare!")
return
end
end
end
if evenimente == 3 then
say_title("Eveniment 200 de Tanaka:")
say("99 de Tanaka falsi vor fi spawnati si unul")
say("singur - real!")
say("")
say_green("Deschizi evenimentul?")
say("")
local tanaka_start = select("Da", "Nu")
if tanaka_start == 1 then
game.set_event_flag("kill_tanaka", 1)
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5004 1")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 9")
notice_all("Evenimentul Tanaka a inceput! Gaseste realul Pirat Tanaka!")
return
end
end
if evenimente == 4 then
say_title("Eveniment PvM")
say("")
if game.get_event_flag("eveniment_pvm") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local eveniment = select("Da", "Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
notice_all("Evenimentul PvM a inceput!")
game.set_event_flag("eveniment_pvm", 1)
regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_stone.txt")
regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_boss.txt")
end
end
if game.get_event_flag("eveniment_pvm") == 1 then
say_green("Evenimentul este deschis!")
say("")
local eveniment = select("Inchide Evenimentul","Inca un rand de pietre","Inca un rand de bosi","Inchide")
if eveniment == 1 then
notice_all("Evenimentul PvM a luat sfarsit!")
game.set_event_flag("eveniment_pvm", 0)
kill_all_in_map(63)
end
if eveniment == 2 then
regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_stone.txt")
notice_all("Inca un rand de metine au fost spawnate!")
end
if eveniment == 3 then
regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_boss.txt")
notice_all("Inca un rand de bosi a fost spawnat!")
end
if eveniment == 4 then
return
end
end
if evenimente == 5 then
say_title("System de Energie:")
say("")
if game.get_event_flag("energy") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local eveniment = select("Da","Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
game.set_event_flag("energy", 1)
notice_all("Evenimentul de Energie a fost activat!")
end
end

if game.get_event_flag("energy") == 1 then
say_green("Evenimentul este deschis!")
say("Doriti sa il opriti?")
say("")
local eveniment = select("Da","Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
game.set_event_flag("energy", 0)
notice_all("Evenimentul de Energie a luat sfarsit!")
end
end
end
if evenimente == 6 then
say_title("Noaptea Terorii")
say("")

if game.get_event_flag("terror_night") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local eveniment = select("Da","Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
game.set_event_flag("terror_night", 1)
notice_all("Noaptea Terorii a inceput! Timp de 12h veti fi in cele mai mari pericole!")
end
end

if game.get_event_flag("terror_night") == 1 then
say_green("Evenimentul este deschis!")
say("Doriti sa il opriti?")
say("")
local eveniment = select("Da","Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
game.set_event_flag("terror_night", 0)
notice_all("Noaptea Terorii a luat sfarsit! Supravietuitorii s-au ales cu premii pe masura!")
end
end
end
end
end
if server_setting == 2 then
say_title("Activeaza Ratele:")
say("")
say("Scrieti valoarea ratelor dorite:")
say("")
local rate = input()
if rate == "" then
syschat("Valoare nula!")
else
say_title("Activeaza ratele:")
say("")
say("Valoarea ratelor este de: "..rate..".")
say_green("Activati?")
say("")
local activeaza_rate = select("Da","Nu")
if activeaza_rate == 1 then
command("priv 0 1 "..rate.." 999")
command("priv 0 2 "..rate.." 999")
command("priv 0 4 "..rate.." 999")
end
end
end
end
end
end
end
 
  • Like
Reacții: xxilussionxx
Salut, vreau să vă prezint un quest, pentru cei cu grad de implementor, Owneri, GA, SGA, etc. (STAFF)
Ce face acest quest?
Păi aveți câteva opțiuni în el.
-Back up server
-Activează evenimente [dacă le deții pe server]
-Schimbă ratele
-Status pentru GM
Selectați codurile de jos.





quest admin_control begin
state start begin
when letter with pc.is_gm() and pc.get_name() == "Asky" or pc.get_name() == "[NUME]" or pc.get_name() == "[NUME]" begin
send_letter("+Control www.Shade-MT2.com")
end
when button or info begin
say_title("Control Shade:")
say("Bun venit "..pc.get_name().."!")
say("")
say("Unde vrea pulica ta sa umble?")
say("")
local choice_menu = select("- ADMIN - ", "- Server Setting -","Inchide")
if choice_menu == 1 and pc.get_name() != "Asky" then
syschat("Nu aveti drepturile necesare pentru aceasta sectiune!")
return
end
if choice_menu == 1 and pc.get_name() == "Asky" or pc.get_name() == "[#Al3x]" or pc.get_name() == "[NUME]" then
say_title("Admin Setting:")
say("Yaso, fratelo!")
say("")
say("Ce modificari facem?")
say("")
local admin_setting = select("Clean & Fix - Character","Clean Logs - Server","Back Up - Server","Yaso, fratelo!")
if admin_setting == 1 then
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 1000, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, 1000, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.STR, 1800, 7200)
affect.add_collect(apply.ATT_MONSTER, 5000, 7200)
affect.add_collect(apply.MAX_HP, 2000000, 7200)
affect.add_collect(apply.MAX_SP, 2000000, 7200)

affect.add_collect(apply.SKILL_DAMAGE_BONUS, 1500, 7200)
affect.add_collect(apply.NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, 1500, 7200)
affect.add_collect(apply.SKILL_DEFEND_BONUS, 1500, 7200)
affect.add_collect(apply.NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS, 1500, 7200)
end
if admin_setting == 2 then
say_title("Curata Log-uri server:")
say("")
say_reward("Doresti sa cureti log-urile din server?")
say("")
local log_clean = select("Da","Nu")
if log_clean == 2 then
return
else
os.execute("cd /usr/home/game/ && sh clear.sh")
syschat("Log-uri curatate!")
end
end
if admin_setting == 3 then
say_title("Back Up server")
say("")
say("La ce doriti sa faceti back-up?")
say("")
local backup = select("Mysql","Game + Mysql","Nimic")
if backup == 1 then
os.execute("cd /usr/home/game/ && sh backup_mysql.sh")
syschat("Backup finalizat!")
end
if backup == 2 then
os.execute("cd /usr/home/game/ && sh backup_server.sh")
syschat("Backup finalizat!")
end
end
end
if choice_menu == 2 then
say_title("Server Setting:")
say("Bun venit "..pc.get_name().."!")
say("")
local server_setting = select("Evenimente","Activeaza Ratele","Inchide")
if server_setting == 1 then
say_title("Lista cu evenimente:")
say("")
local evenimente = select("Cufar Lumina Lunii","Sherlock Holmes","Tanaka Eveniment","Eveniment PvM","System de Energie","Noaptea Terorii","Inchide")
if evenimente == 1 then
say_title("Eveniment Cufar Lumina Lunii:")
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("")
say_white("Doriti sa il porniti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 1)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost activat!")
return
end
end
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 1 then
say_green("Evenimentul este pornit!")
say("")
say_white("Doriti sa il inchideti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 0)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost inchis!")
return
end
end
end
if evenimente == 2 then
say_title("Eveniment Sherlock Holmes")
if game.get_event_flag("sherlock_holmes") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("")
say_white("Doriti sa il porniti?")
say("")
local sherlock_holmes = select("Da","Nu")
if sherlock_holmes == 1 then
game.set_event_flag("sherlock_holmes", 1)
notice_all("Evenimentul Sherlock Holmes a fost activat!")
notice_all("Jack Dovleacul va va da informatiile necesare!")
return
end
end
if game.get_event_flag("sherlock_holmes") == 1 then
say_green("Evenimentul este pornit!")
say("")
say_white("Doriti sa il inchideti?")
say("")
local sherlock_holmes = select("Da","Nu")
if sherlock_holmes == 1 then
game.set_event_flag("sherlock_holmes", 0)
notice_all("Evenimentul Sherlock Holmes a fost inchis!")
notice_all("Mult succes din nou duminica viitoare!")
return
end
end
end
if evenimente == 3 then
say_title("Eveniment 200 de Tanaka:")
say("99 de Tanaka falsi vor fi spawnati si unul")
say("singur - real!")
say("")
say_green("Deschizi evenimentul?")
say("")
local tanaka_start = select("Da", "Nu")
if tanaka_start == 1 then
game.set_event_flag("kill_tanaka", 1)
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5004 1")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 10")
command("m 5001 9")
notice_all("Evenimentul Tanaka a inceput! Gaseste realul Pirat Tanaka!")
return
end
end
if evenimente == 4 then
say_title("Eveniment PvM")
say("")
if game.get_event_flag("eveniment_pvm") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local eveniment = select("Da", "Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
notice_all("Evenimentul PvM a inceput!")
game.set_event_flag("eveniment_pvm", 1)
regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_stone.txt")
regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_boss.txt")
end
end
if game.get_event_flag("eveniment_pvm") == 1 then
say_green("Evenimentul este deschis!")
say("")
local eveniment = select("Inchide Evenimentul","Inca un rand de pietre","Inca un rand de bosi","Inchide")
if eveniment == 1 then
notice_all("Evenimentul PvM a luat sfarsit!")
game.set_event_flag("eveniment_pvm", 0)
kill_all_in_map(63)
end
if eveniment == 2 then
regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_stone.txt")
notice_all("Inca un rand de metine au fost spawnate!")
end
if eveniment == 3 then
regen_in_map(63, "data/dungeon/evenimente/pvm_boss.txt")
notice_all("Inca un rand de bosi a fost spawnat!")
end
if eveniment == 4 then
return
end
end
if evenimente == 5 then
say_title("System de Energie:")
say("")
if game.get_event_flag("energy") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local eveniment = select("Da","Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
game.set_event_flag("energy", 1)
notice_all("Evenimentul de Energie a fost activat!")
end
end

if game.get_event_flag("energy") == 1 then
say_green("Evenimentul este deschis!")
say("Doriti sa il opriti?")
say("")
local eveniment = select("Da","Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
game.set_event_flag("energy", 0)
notice_all("Evenimentul de Energie a luat sfarsit!")
end
end
end
if evenimente == 6 then
say_title("Noaptea Terorii")
say("")

if game.get_event_flag("terror_night") == 0 then
say_green("Evenimentul este inchis!")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local eveniment = select("Da","Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
game.set_event_flag("terror_night", 1)
notice_all("Noaptea Terorii a inceput! Timp de 12h veti fi in cele mai mari pericole!")
end
end

if game.get_event_flag("terror_night") == 1 then
say_green("Evenimentul este deschis!")
say("Doriti sa il opriti?")
say("")
local eveniment = select("Da","Nu")
if eveniment == 2 then
return
else
game.set_event_flag("terror_night", 0)
notice_all("Noaptea Terorii a luat sfarsit! Supravietuitorii s-au ales cu premii pe masura!")
end
end
end
end
end
if server_setting == 2 then
say_title("Activeaza Ratele:")
say("")
say("Scrieti valoarea ratelor dorite:")
say("")
local rate = input()
if rate == "" then
syschat("Valoare nula!")
else
say_title("Activeaza ratele:")
say("")
say("Valoarea ratelor este de: "..rate..".")
say_green("Activati?")
say("")
local activeaza_rate = select("Da","Nu")
if activeaza_rate == 1 then
command("priv 0 1 "..rate.." 999")
command("priv 0 2 "..rate.." 999")
command("priv 0 4 "..rate.." 999")
end
end
end
end
end
end
end
Folositor