Special Storage Unbugged

  • Autor subiect Ionut
  • Dată creare
  • Răspunsuri: Răspunsuri 85
  • Vizualizări: Vizualizări 8K
un mic fix pentru rafine :cauta functia DWORD CPythonPlayer::GetItemCountByVnum(DWORD dwVnum)
inlocuieste toata functia cu asta : DWORD CPythonPlayer::GetItemCountByVnum(DWORD dwVnum) { DWORD dwCount = 0; for (int i = 0; i < c_Inventory_Count; ++i) { const TItemData & c_rItemData = m_playerStatus.aItem[i]; if (c_rItemData.vnum == dwVnum) { dwCount += c_rItemData.count; } } for (int j = 0; j < c_Special_ItemSlot_Count; ++j) { const TItemData & c_rItemDataSSU = m_playerStatus.aSSUItem[j]; const TItemData & c_rItemDataSSB = m_playerStatus.aSSBItem[j]; const TItemData & c_rItemDataSSS = m_playerStatus.aSSSItem[j]; // const TItemData & c_rItemDataSSA = m_playerStatus.aSSHItem[j]; heroes items if (c_rItemDataSSU.vnum == dwVnum) { dwCount += c_rItemDataSSU.count; } if (c_rItemDataSSB.vnum == dwVnum) { dwCount += c_rItemDataSSB.count; } if (c_rItemDataSSS.vnum == dwVnum) { dwCount += c_rItemDataSSS.count; } // if (c_rItemDataSSA.vnum == dwVnum) // { // dwCount += c_rItemDataSSA.count; // } } return dwCount; }


rezolvarea mea pentru ca sa nu mai ai crash core cand arunci un item pe jos :
in input_main.cpp
cauta in functia asta void CInputMain::SafeboxCheckout
functia asta :
if (DRAGON_SOUL_INVENTORY == p->ItemPos.window_type)
si NU MAI MODIFICI CU ASTA #ifdef ENABLE_SPECIAL_STORAGE if (DRAGON_SOUL_INVENTORY == p->ItemPos.window_type || UPGRADE_INVENTORY == p->ItemPos.window_type || BOOK_INVENTORY == p->ItemPos.window_type || STONE_INVENTORY == p->ItemPos.window_type) #else if (DRAGON_SOUL_INVENTORY == p->ItemPos.window_type) #endif

O lasi asa cum cum o ai in sursa !

UPDATE 2!
Si nu uitati de TAB in fata la functii
In uicube.py din root cauta :
if TRUE == bCanAddSlot: self.cubeItemInfo[slotPos] = i self.cubeSlot.SetItemSlot(slotPos, vnum, count) net.SendChatPacket("/cube add %d %d" % (slotPos, i)) bAddedNow = TRUE
inlocuieste cu asta :
if TRUE == bCanAddSlot: self.cubeItemInfo[slotPos] = [ i, player.INVENTORY ] self.cubeSlot.SetItemSlot(slotPos, vnum, count) net.SendChatPacket("/cube add %d %d %d" % (slotPos, i, player.INVENTORY)) bAddedNow = TRUE
Pentru rezolvare inlocuieste cu functia asta :
Daca mai gasesc ceva revin cu update! Momentan merge perfect sistemul
 
Ultima editare:
Salut,sistemul a fost testat de mine,este perfect functional,nu e nevoie de niciun fix pentru a intra cartile,pietrele si itemele de upgrade in inventar special pentru ca deja sunt aduse fixurile si puse in tutorial.

Nume resursa: Special Storage
Poze: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !
Cu fix/fara: Cu fix
Download: * Hidden text: cannot be quoted. *

Alte obiectii: Succes :))
succes foarte bun !
 
Salut,sistemul a fost testat de mine,este perfect functional,nu e nevoie de niciun fix pentru a intra cartile,pietrele si itemele de upgrade in inventar special pentru ca deja sunt aduse fixurile si puse in tutorial.

Nume resursa: Special Storage
Poze: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !
Cu fix/fara: Cu fix
Download: *** Hidden text: cannot be quoted. ***

Alte obiectii: Succes :))
ia sa vedem
 
Salut,sistemul a fost testat de mine,este perfect functional,nu e nevoie de niciun fix pentru a intra cartile,pietrele si itemele de upgrade in inventar special pentru ca deja sunt aduse fixurile si puse in tutorial.

Nume resursa: Special Storage
Poze: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !
Cu fix/fara: Cu fix
Download: *** Hidden text: cannot be quoted. ***

Alte obiectii: Succes :))
Thanks for the Post!!!!