Salut, astazi va prezint o comanda pentru a deschide un shop direct din sursa, fara a folosi quest.
Cod:
//service.h adaugati oriunde
#ifdef ENABLE_SHOP_SYSTEM
#define SHOP_UNU 60 //modificati dupa bunul plac, este doar ca exemplu ( puteti lasa si asa)
#define SHOP_DOI 61 //modificati dupa bunul plac, este doar ca exemplu ( puteti lasa si asa)
#endif
//game->cmd_gm.cpp adaugati
#ifdef ENABLE_SHOP_SYSTEM
ACMD(do_shop1);
ACMD(do_shop2);
#endif
#ifdef ENABLE_SHOP_SYSTEM
{"comanda1", do_shop1, 0, POS_DEAD, GM_PLAYER},
{"comanda2", do_shop2, 0, POS_DEAD, GM_PLAYER},
#endif
//game->cmd_general.cpp adaugai la final
#ifdef ENABLE_SHOP_SYSTEM
ACMD(do_shop1)
{
if (!ch)
return;
if (ch->IsOpenSafebox() || ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->IsCubeOpen())//daca va da eroare aici schimbati dupa structura voastra
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Informatie] - Ai o fereastra deschisa.");
return;
}
LPSHOP pkShop = CShopManager::instance().Get(SHOP_UNU);
if (pkShop) {
pkShop->AddGuest(ch, 0, false);
ch->SetShopOwner(NULL);
}
}
ACMD(do_shop2)
{
if (!ch)
return;
if (ch->IsOpenSafebox() || ch->GetExchange() || ch->GetMyShop() || ch->IsCubeOpen())//daca va da eroare aici schimbati dupa structura voastra
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "[Informatie] - Ai o fereastra deschisa.");
return;
}
LPSHOP pkShop = CShopManager::instance().Get(SHOP_DOI);
if (pkShop) {
pkShop->AddGuest(ch, 0, false);
ch->SetShopOwner(NULL);
}
}
#endif
////
comanda pentru a deschide primul shop este: net.SendChatPacket("/comanda1")
exemplu:
def blabla(self):
net.SendChatPacket("/comanda1")
urmeaza sa va faceti butoanele si restul functiilor in fisierul .py si mysql. Las mai jos o poza