1.0) Intram in config.cpp si cautam
string g_stClientVersion
sub adaugam
bool VRAJESTE_PERMANENT = false;
bool INTARIRE_PERMANENT = false;
bool MANTIE_PERMANENT = false;
Va arata asa:
1.1) Tot in config.cpp cautam
TOKEN("check_multihack")
{
str_to_number(g_bCheckMultiHack, value_string);
}
sub adaugam
TOKEN("VRAJESTE_PERMANENT")
{
str_to_number(VRAJESTE_PERMANENT, value_string);
}
TOKEN("INTARIRE_PERMANENT")
{
str_to_number(INTARIRE_PERMANENT, value_string);
}
TOKEN("MANTIE_PERMANENT")
{
str_to_number(MANTIE_PERMANENT, value_string);
}
Va arata asa:
2.0) Intram in config.h si adaugam aceste linii
extern bool VRAJESTE_PERMANENT;
extern bool INTARIRE_PERMANENT;
extern bool MANTIE_PERMANENT;
Va arata asa:
3.0) Intram in char_item.cpp si cautam
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "CHANGE_ATTRIBUTE", buf);
Adaugam urmatorul cod sa se potriveasca cu imaginea de mai jos
if (VRAJESTE_PERMANENT == false)
{
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
break;
}
else
{
break;
}
break;
3.1) Intram in char_item.cpp si cautam
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_ATTRIBUTE_FAIL", buf);
Adaugam urmatorul cod sa se potriveasca cu imaginea de mai jos
if (INTARIRE_PERMANENT == false)
{
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
break;
}
3.2) Intram in char_item.cpp si cautam
REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
Adaugam urmatorul cod sa se potriveasca cu imaginea de mai jos
AggregateMonster();
if (MANTIE_PERMANENT == false)
{
item->SetCount(item->GetCount()-1);
break;
}
break;
4.0) Intram in fiecare CONFIG (ch1/ch2/ch3/ch4/game99) si adaugam
VRAJESTE_PERMANENT: 0/1
INTARIRE_PERMANENT: 0/1
MANTIE_PERMANENT: 0/1
Nota: Este testat si functioneaza perfect, daca primesti erori ai grija la tab-uri, daca ai pus tab-urile corect si tot ai erori, sursa nu este full.
string g_stClientVersion
sub adaugam
bool VRAJESTE_PERMANENT = false;
bool INTARIRE_PERMANENT = false;
bool MANTIE_PERMANENT = false;
Va arata asa:
1.1) Tot in config.cpp cautam
TOKEN("check_multihack")
{
str_to_number(g_bCheckMultiHack, value_string);
}
sub adaugam
TOKEN("VRAJESTE_PERMANENT")
{
str_to_number(VRAJESTE_PERMANENT, value_string);
}
TOKEN("INTARIRE_PERMANENT")
{
str_to_number(INTARIRE_PERMANENT, value_string);
}
TOKEN("MANTIE_PERMANENT")
{
str_to_number(MANTIE_PERMANENT, value_string);
}
Va arata asa:
2.0) Intram in config.h si adaugam aceste linii
extern bool VRAJESTE_PERMANENT;
extern bool INTARIRE_PERMANENT;
extern bool MANTIE_PERMANENT;
Va arata asa:
3.0) Intram in char_item.cpp si cautam
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "CHANGE_ATTRIBUTE", buf);
Adaugam urmatorul cod sa se potriveasca cu imaginea de mai jos
if (VRAJESTE_PERMANENT == false)
{
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
break;
}
else
{
break;
}
break;
3.1) Intram in char_item.cpp si cautam
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_ATTRIBUTE_FAIL", buf);
Adaugam urmatorul cod sa se potriveasca cu imaginea de mai jos
if (INTARIRE_PERMANENT == false)
{
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
break;
}
3.2) Intram in char_item.cpp si cautam
REWARD_BOX_UNIQUE_ITEM_CAPE_OF_COURAGE:
Adaugam urmatorul cod sa se potriveasca cu imaginea de mai jos
AggregateMonster();
if (MANTIE_PERMANENT == false)
{
item->SetCount(item->GetCount()-1);
break;
}
break;
4.0) Intram in fiecare CONFIG (ch1/ch2/ch3/ch4/game99) si adaugam
VRAJESTE_PERMANENT: 0/1
INTARIRE_PERMANENT: 0/1
MANTIE_PERMANENT: 0/1
Nota: Este testat si functioneaza perfect, daca primesti erori ai grija la tab-uri, daca ai pus tab-urile corect si tot ai erori, sursa nu este full.