C++ System inchisoare/

  • Autor subiect #TrC
  • Dată creare
  • Răspunsuri: Răspunsuri 1
  • Vizualizări: Vizualizări 73

#TrC

Fondator
Membru personal
11 Oct 2017
7.557
6.752
113
Monede Dragon
94
Postez acest sistem, din cauza unuia care il vinde pe 55e. Asa ceva nu merita nici o flegma.

Functii:
  • Jucatorul va fi teleportat în mapa inchisorii, indiferent de locatia, canalul sau core-ul pe care se afla în acel moment.
  • Chiar daca jucatorul este offline, cand se va loga acesta va fi teleprtat in inchisoare.
  • La sosirea în închisoare, jucătorul va fi așezat aleatoriu într-una din cele 8 celule disponibile.
-Jucatorul pedepsit are opțiunea de a plati o cautiune pentru a fi eliberat mai devreme, iar costul acesteia depinde de timpul ramas din sentinta sa.
  • Un alt jucător poate vizita inchisoarea si, de asemenea, sa plateasca cautiunea pentru un alt jucator.
  • Un jucator nu poate fi eliberat pe cautiune daca i-au mai ramas mai putin de 30 de minute din sentinta.
  • Teleportarea este blocata.
  • Jucătorul nu are permisiunea de a se teleporta din mapa inchisorii pana cand nu isi executa intreaga sentinta. În cazul unui încercare de evadare, jucătorul va fi imediat teleportat înapoi în închisoare.
  • Utilizarea de mounturi, pet-uri și conducerea (skill-ul de tragere) este blocata.
  • Dupa executarea completa a sentintei, jucatorul pedepsit va fi teleportat automat înapoi în Map1.

Download: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !

Parola:

Fix:
 
Ultima editare: