Mesajde Mikkelsen » 12 Sep 2014, 22:54
Salutări Just4Metin.
Am văzut că majoritatea dintre voi căutaţi acea simpla chestie care arată numele GM-ului în Chatul Global când foloseşte comanda /n .
Ei bine eu am găsit-o din întâmplare pe o comunitate şi m-am gândit că nu ar strica să o împărtăşesc cu voi !
Previzualizare de pe serverul de teste:
Fiţi foarte atenţi!!
1.Extragem root.eix/.epk
2.Intrăm în uichat.py de preferabil cu notepad++
3.Adaugăm la început:
Cod: Selectaţi tot
import player
2.Căutăm:
Cod: Selectaţi tot
def __SendTalkingChatPacket
În mod normal dacă nu au mai fost făcute modificări la acea linie atunci v-a trebuii să arete aşa:
Cod: Selectaţi tot
def __SendTalkingChatPacket(self, text):
self.__SendChatPacket(text, chat.CHAT_TYPE_TALKING)
self.__ResetChat()
Înlocuim ce am scris mai sus cu următoarele:
Cod: Selectaţi tot
def __SendTalkingChatPacket(self, text):
characterName = player.GetName()
if text[0] == '/' and text[1] == 'n' and text[2] == ' ':
newtext = text.split(' ', 1)
net.SendChatPacket(newtext[0] + " " + player.GetName() + ": " + newtext[1], chat.CHAT_TYPE_TALKING)
self.__ResetChat()
else:
self.__SendChatPacket(text, chat.CHAT_TYPE_TALKING)
self.__ResetChat()
În caz că nu vă reuşeşte ceva aştept să reveniţi cu un reply şi vă voi ajuta chiar eu.
Salutări Just4Metin.
Am văzut că majoritatea dintre voi căutaţi acea simpla chestie care arată numele GM-ului în Chatul Global când foloseşte comanda /n .
Ei bine eu am găsit-o din întâmplare pe o comunitate şi m-am gândit că nu ar strica să o împărtăşesc cu voi !
Previzualizare de pe serverul de teste:
Fiţi foarte atenţi!!
1.Extragem root.eix/.epk
2.Intrăm în uichat.py de preferabil cu notepad++
3.Adaugăm la început:
Cod: Selectaţi tot
import player
2.Căutăm:
Cod: Selectaţi tot
def __SendTalkingChatPacket
În mod normal dacă nu au mai fost făcute modificări la acea linie atunci v-a trebuii să arete aşa:
Cod: Selectaţi tot
def __SendTalkingChatPacket(self, text):
self.__SendChatPacket(text, chat.CHAT_TYPE_TALKING)
self.__ResetChat()
Înlocuim ce am scris mai sus cu următoarele:
Cod: Selectaţi tot
def __SendTalkingChatPacket(self, text):
characterName = player.GetName()
if text[0] == '/' and text[1] == 'n' and text[2] == ' ':
newtext = text.split(' ', 1)
net.SendChatPacket(newtext[0] + " " + player.GetName() + ": " + newtext[1], chat.CHAT_TYPE_TALKING)
self.__ResetChat()
else:
self.__SendChatPacket(text, chat.CHAT_TYPE_TALKING)
self.__ResetChat()
În caz că nu vă reuşeşte ceva aştept să reveniţi cu un reply şi vă voi ajuta chiar eu.