Quest Competente nivel 5

  • Autor subiect Alexut
  • Dată creare
  • Răspunsuri: Răspunsuri 1
  • Vizualizări: Vizualizări 97

Alexut

New member
13 Apr 2023
3
0
1
30
Nederland
Monede Dragon
0
începe căutarea skill_group_level_5
începe starea
când începeți autentificarea sau trecerea la nivel cu pc.level >= 5
dacă pc.get_skill_group() == 0 atunci
say_title("Alegerea competențelor:")
say("Este timpul să-ți alegi competenþele!")
say_reward("Misiune -> Alege-ți competențele.")
set_state(run)
Sfârşit
Sfârşit
Sfârşit
începe rularea statului
când începe scrisoarea
send_letter("+Alege-ți competențele")
Sfârşit
când încep butonul sau informațiile
local all = {
[0] = {„Corp”, „Mental”},
[1] = {„Pumnal”, „Arcaș”},
[2] = {"WP", "BM"},
[3] = {„Buff”, „Cure”},
}
--------------------------------------------
abilitate locală = {
[0]={
[1]={1, 2, 3, 4, 5},
[2]={16, 17, 18, 19, 20},
},
[1]={
[1]={31, 32, 33, 34, 35},
[2]={46, 47, 48, 49, 50},
},
[2]={
[1]={61, 62, 63, 64, 65, 66},
[2]={76, 77, 78, 79, 80, 81},
},
[3]={
[1]={91, 92, 93, 94, 95, 96},
[2]={106, 107, 108, 109, 110, 111}
},
}
---------------------------------------------
say_title("Alegerea competențelor:")
say("Alege-ți competențele pe care vrei să le folosești.")
local a = select(all[pc.get_job()][1], all[pc.get_job()][2], "Voi alege mai târziu")
dacă a == 1 sau a == 2 atunci
say_title("Alegerea competențelor:")
say("Felicitãri, þi-ai ales competenþele!")
pc.set_skill_group(tonnumber(a))
pc.clear_skill()
literă_clear()
pentru i = 1, table.getn(skill[pc.get_job()][pc.get_skill_group()]) do
pc.set_skill_level (skill[pc.get_job()][pc.get_skill_group()], 40)
Sfârşit
set_state(kurwa)
elseif a == 3 atunci
întoarcere
Sfârşit
Sfârşit
Sfârşit
începe kurwa de stat
Sfârşit
Sfârşit
 
  1. Când faci nivel 5, în loc să mergi la învatatori, îti apare o căutare pentru alegerea competentelor.