2. Daca arunci iteme din inventar îți dă crash.Are 2 bug-uri :
1. Poți pune iteme în inventar
2. Daca arunci iteme din inventar îți dă crash.
A rezolvat cineva problema asta?
2. Daca arunci iteme din inventar îți dă crash.Are 2 bug-uri :
1. Poți pune iteme în inventar
2. Daca arunci iteme din inventar îți dă crash.
DWORD CPythonPlayer::GetItemCountByVnum(DWORD dwVnum)
DWORD CPythonPlayer::GetItemCountByVnum(DWORD dwVnum)
{
DWORD dwCount = 0;
for (int i = 0; i < c_Inventory_Count; ++i)
{
const TItemData & c_rItemData = m_playerStatus.aItem[i];
if (c_rItemData.vnum == dwVnum)
{
dwCount += c_rItemData.count;
}
}
for (int j = 0; j < c_Special_ItemSlot_Count; ++j)
{
const TItemData & c_rItemDataSSU = m_playerStatus.aSSUItem[j];
const TItemData & c_rItemDataSSB = m_playerStatus.aSSBItem[j];
const TItemData & c_rItemDataSSS = m_playerStatus.aSSSItem[j];
// const TItemData & c_rItemDataSSA = m_playerStatus.aSSHItem[j]; heroes items
if (c_rItemDataSSU.vnum == dwVnum)
{
dwCount += c_rItemDataSSU.count;
}
if (c_rItemDataSSB.vnum == dwVnum)
{
dwCount += c_rItemDataSSB.count;
}
if (c_rItemDataSSS.vnum == dwVnum)
{
dwCount += c_rItemDataSSS.count;
}
// if (c_rItemDataSSA.vnum == dwVnum)
// {
// dwCount += c_rItemDataSSA.count;
// }
}
return dwCount;
}
void CInputMain::SafeboxCheckout
if (DRAGON_SOUL_INVENTORY == p->ItemPos.window_type)
#ifdef ENABLE_SPECIAL_STORAGE
if (DRAGON_SOUL_INVENTORY == p->ItemPos.window_type ||
UPGRADE_INVENTORY == p->ItemPos.window_type ||
BOOK_INVENTORY == p->ItemPos.window_type ||
STONE_INVENTORY == p->ItemPos.window_type)
#else
if (DRAGON_SOUL_INVENTORY == p->ItemPos.window_type)
#endif
if TRUE == bCanAddSlot:
self.cubeItemInfo[slotPos] = i
self.cubeSlot.SetItemSlot(slotPos, vnum, count)
net.SendChatPacket("/cube add %d %d" % (slotPos, i))
bAddedNow = TRUE
if TRUE == bCanAddSlot:
self.cubeItemInfo[slotPos] = [ i, player.INVENTORY ]
self.cubeSlot.SetItemSlot(slotPos, vnum, count)
net.SendChatPacket("/cube add %d %d %d" % (slotPos, i, player.INVENTORY))
bAddedNow = TRUE
succes foarte bun !Salut,sistemul a fost testat de mine,este perfect functional,nu e nevoie de niciun fix pentru a intra cartile,pietrele si itemele de upgrade in inventar special pentru ca deja sunt aduse fixurile si puse in tutorial.
Nume resursa: Special Storage
Poze: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !
Cu fix/fara: Cu fix
Download: * Hidden text: cannot be quoted. *
Alte obiectii: Succes )
ia sa vedemSalut,sistemul a fost testat de mine,este perfect functional,nu e nevoie de niciun fix pentru a intra cartile,pietrele si itemele de upgrade in inventar special pentru ca deja sunt aduse fixurile si puse in tutorial.
Nume resursa: Special Storage
Poze: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !
Cu fix/fara: Cu fix
Download: *** Hidden text: cannot be quoted. ***
Alte obiectii: Succes )
Thanks for the Post!!!!Salut,sistemul a fost testat de mine,este perfect functional,nu e nevoie de niciun fix pentru a intra cartile,pietrele si itemele de upgrade in inventar special pentru ca deja sunt aduse fixurile si puse in tutorial.
Nume resursa: Special Storage
Poze: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !
Cu fix/fara: Cu fix
Download: *** Hidden text: cannot be quoted. ***
Alte obiectii: Succes )
bunSalut,sistemul a fost testat de mine,este perfect functional,nu e nevoie de niciun fix pentru a intra cartile,pietrele si itemele de upgrade in inventar special pentru ca deja sunt aduse fixurile si puse in tutorial.
Nume resursa: Special Storage
Poze: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !
Cu fix/fara: Cu fix
Download: *** Hidden text: cannot be quoted. ***
Alte obiectii: Succes )
TySalut,sistemul a fost testat de mine,este perfect functional,nu e nevoie de niciun fix pentru a intra cartile,pietrele si itemele de upgrade in inventar special pentru ca deja sunt aduse fixurile si puse in tutorial.
Nume resursa: Special Storage
Poze: Infomanii - Din pasiune pentru jocuri !
Cu fix/fara: Cu fix
Download: *** Hidden text: cannot be quoted. ***
Alte obiectii: Succes )