I
Ionut
O sa va prezint un sistem de abilitati pe care le vei primi de la level 5 oriunde ai fi fara sa te mai duci la
invatatori
game.py si adaugati sub orice import :
Cautati:
Adaugati sub:
Cautati:
Adaugati sub:
la sfarsit de tot adaugati:
In costinfo.py
La inceput adaugati:
Fisierele competente si uiHabilidades le puneti in root apoi instalati questul.
invatatori
game.py si adaugati sub orice import :
Cod:
import uiHabilidades
Cautati:
Cod:
self.playerGauge = uiPlayerGauge.PlayerGauge(self)
self.playerGauge.Hide()
Adaugati sub:
Cod:
self.habis = uiHabilidades.Habilidades()
self.habis.Close()
Cautati:
Cod:
"OpenPetIncubator" : self.OpenPetIncubator,
Adaugati sub:
Cod:
# HABILIDADES
"HABILIDADES" : self.__Habilidades,
"input0" : self.__Input0,
"input1" : self.__Input1,
# END_OF_HABILIDADES
la sfarsit de tot adaugati:
Cod:
### HABILIDADES ###
def __Habilidades(self, cmd):
shang = cmd.split("|")
if shang[0] == "RAZA":
self.habis.Open(int(shang[1]))
elif shang[0] == "GRUPO":
net.SendQuestInputStringPacket(str(constInfo.Habilidades["HABSTR"]))
constInfo.Habilidades["HABSTR"] = ""
elif shang[0] == "QID":
constInfo.Habilidades["qid"] = int(shang[1])
def __Input0(self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 0
def __Input1(self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 1
### END_HABILIDADES ###
In costinfo.py
La inceput adaugati:
Cod:
Habilidades = {
"HABSTR" : "",
"qid" : 0,
}
Fisierele competente si uiHabilidades le puneti in root apoi instalati questul.